Michał Pawlik

Specjalista badań marketingowych, analityk biznesowy oraz właściciel agencji kreatywnej. Certyfikowany moderator Design Thinking oraz ekspert w obszarze kreowania wizerunku pracodawcy.

Michał współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk współtworzył od podstaw portal Nasza-Klasa, gdzie odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach oraz prowadził analizy marketingowe. Związany był z firmą Added Value (obecnie Kantar Consulting), największą agencją strategiczną na świecie. Autor i współautor wielu publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB oraz licznych artykułów branżowych. Prowadzący szkolenia z obszaru marketingu oraz ekspert tworzenia skutecznej komunikacji i strategii marki. Certyfikowany moderator Design Thinking, strateg marketingowy oraz specjalista w obszarze badań konsumenckich. W wolnym czasie jest gitarzystą oraz współtwórcą muzyki w zespole rockowym “Elementy”.

Ekspert w zakresie strategii marketingowych i skutecznych narzędzi komunikacyjnych
Międzynarodowe doświadczenie zawodowe w prowadzeniu badań nad zachowaniami klientów
Współpraca z największymi światowymi i polskimi markami
Specjalista i moderator Design Thinking
12
lat doświadczenia w branży marketingowej
65
realizowanych i wdrożonych kampanii marketingowych
73
zagrane koncerty

Aktualności

Czy to już? INDEED!!!!
Trenerzy Indeed to specjaliści, którzy latami zdobywali doświadczenie, prowadząc szkolenia w swoich dziedzinach. Teraz stworzyli zespół, by uzupełniać swoją wiedzę i na jej bazie realizować kursy w nowej formie.
więcej